.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیدنی های معروف پاتایا در تایلند

 

جزیره کو فای در پاتایا تایلند در 23 کیلومتری غرب پاتایا  و در غرب جزیره کو لارن واقع شده و تحت نظارت نیروی دریایی سلطنتی تایلند است. این جزیره که متشکل از چند جزیره کوچک دیگر می باشد با ساحل شنی سفید و آب روشن و خلوت بودن آرامش خاصی را برای مسافران تور تایلند به وجود می آورد.این جزیره بسیار مناسب برای شنا با اسنوکر قواصی و آفتاب گرفتن و ماهیگیری  است. همچنین میتوان در تفریحاتی مانند جت اسکی یا قایق سواری که برای همه گردشگران تور تایلند نوروز 95 بسیار جذاب است شرکت کرد.این جزیره دارای گونه های مختلف جانوری از جمله خرچنگ, لاک پشت ,ستاره دریایی ,صخره های مرجانی و انواع ماهی های کوچک گرمسیری , اسب دریایی می باشد.این جزیره اقامتگاهی برای شب و رستورانی ندارد.

 در تور تایلند تعطیلات فروردین 95 حتما به این ساحل بروید.

جزیره کوفای در پاتایا تایلند

 

 

 

ساحل بنگ سائن در پاتایا تایلند

ساحل بنگ سائن در پاتایا تایلند واقع در منطقه چنبوری پاتایا یکی از سواحل زیبا و توریستی پاتایا می باشد که نسبت به سواحل دیگر پاتایا آرامتر است.این ساحل حدود 2.5 کیلومتر است و ساحلی طولانی می باشد. در این ساحل امکانات فراوانی برای رفاه گردشگران تور تایلند وجود دارد که نسبت به سواحل دیگر پاتایا ارزان تر است.

همچنین هتل ها و رستوران های فراوانی با غذاهای دریایی و تایلندی متنوع در اطراف این ساحل زیبا برای گردشگران تور تایلند 95  قرار دارد و برای تفریحات متنوعی از جمله آفتاب گرفتن, قایق سواری و شنا کردن بسیار مناسب و امن است.

 

دهکده بانگ ساری در پاتایا تایلند یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا در گذشته تنها روستای کوچکی بوده که مردم آن به ماهیگری مشغول بوده اند . این روستا نیز سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات عید 95 به خود جذب می کند و هتل ها و رستوران هایی در این منطقه برای اقامت گردشگران تور تایلند ساخته شده است. چشم انداز زیبای این دهکده ساحل شنی طولانی و دست نخورده درختان سرسبز هر گردشگری را مجذوب خود می کند.این روستا در 16 کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد و لذت بخش ترین تفریح در این منطقه ماهی گیری کردن در طبیعت و خوردن غذاهای دریایی و غذاهای محلی تایلند در رستوران های این منطقه در تور تایلند بهار 95  است. همچنین تفریحاتی مانند غواصی و قایق سواری و تماشای غروب آفتاب هم طرفداران خودش را در تور لحظه آخری تایلند دارد.

 

دهکده بانگ ساری در پاتایا تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف پاتایا در تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 15 اسفند 1394
.

جاذبه های گردشگری پوکت تایلند

 

 

منطقه ی خائو لاک در 80 کیلومتری شمال پوکت  یکی از دیدنی های معروف پوکت یک منطقه ی توریستی و زیبا می باشد که گردشگران تور تایلند می توانند طبیعت را در این منطقه  از نزدیک لمس کنند . این منطقه که توسط سونامی سال 2004 نابود شده بود دوباره توسط صنعت توریسم رونق گرفت. این منطقه دارای 3 پارک ملی می باشد که بهترین تفریگاه های پوکت در اینجا قرار دارد.رویت جنگل های استوایی که از آسیب های انسانی در امان مانده اند و پر از گونه های گیاهی و جانوری مختلف هستند در این منطقه در تور تایلند زمستان 94 بسیار لذت بخش است.این منطقه دارای غارها دریاچه ها و دره های زیبا  و سواحل شنی و سفید می باشد که شما را در تور تایلند بهمن 94 شگفت زده میکند . همچنین برای سهولت گردشگران تور تایلند نوروز 95  اقامتگاه های فراوان , رستوران ها و مراکز خرید فراوان وجود دارد. همچنین جزایر سورین و سیمیلان  در نزدیکی این منطقه قرار دارد که برای تفریحات آبی مخصوصا غواصی مناسب است.

 

منطقه خائو لاک در پوکت تایلند

 

 

خلیج فانگ نگا در شمال پوکت واقع شده و شامل جزایر فوق العاده ,غارهای غرق شده ,صخره های شگفت انگیز که از آب بیرون آمده و پارک های محافظت شده می باشد. گونه های مختلف گیاهان و جانوران و جاذبه های باشکوه و شگفت انگیز دیگری در این خلیج وجود دارد که گردشگران تور تایلند نباید از دست بدهند. این خلیج دارای جزیره های سورین و سیمیلان می باشد که به خاطر سواحل بکر و زیبا و مناظر دیدنی زیر آب و جذاب خود قواصان زیادی را از سراسر جهان در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 جذب خود میکند . و همچنین خائو لک در این خلیج دارای یک پارک ساحلی پر از پرندگان نادر، پستانداران عجیب و  شگفت آور، و آبشارهای زیبا، و همچنین هتل‌های شیک و ارزان قیمت است که در امتداد ساحل‌های دیدنی و جذاب قرار دارد .

هم چنین قایق سواری در این جزیره تجربه ای فراموش نشدنی و هیجان انگیز در تور تایلند نوروز 95 می باشد.

 

 

ساحل کاتا یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در تور لحظه آخری تایلند حتما به دیدار این ساحل بروید.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را در تور تایلند تعطیلات عید 95  پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور تایلند 95 با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پوکت تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 19 دی 1394
.

جاذبه های گردشگری پاتایا در تایلند

 

جزیره ی کرال پاتایا یکی از زیباترین جزایر پاتایا می باشد که همه جای آن مانند پوستر می باشد واز دیدنی های معروف پاتایاست . آب دریا این جزیره زلال و رویایی و خوش رنگ می باشد و ماهی ها به وضوح در آن دیده می شود.مسافران تور تایلند میتوانند به راحتی در این جزیره عکس بگیرند یا شنا کنند و از تفریحات و بازی های دریایی استفاده کنند.گفتنی است درختان زیبای نارگیل و سواحل مرجانی با شن های سفید و رویایی با بازی های متنوع آبی در وسط اقیانوس هند برای گردشگران تور تایلند پاییز 94 فراموش نشدنی است. اولین بار هر کسی به این جزیره سفر میکند ساعاتی محو این همه زیبایی باور نکردنی خواهد شد . 

 

جزیره کرال در پاتایا تایلند

 

 

یکی از جزایر زیبای پاتایا که در 8 کیلومتری ساحل پاتایا قرار دارد جزیره کو کراک می باشد . این جزیره کوچک و دنج دارای یک ساحل شنی در کنار ساحل شرقی و یک ساحل صخره ای در ساحل غربی خود دارد. این ساحل دارای صخره های مرجانی زیبا و گونه های مختلف جانوری از جمله خرچنگ و لاک پشت ستاره دریایی است است که گردشگران زیادی را در تور تایلند به خود جذب می کند.این جزیره کوچک برای شنا با اسنوکر قواصی و جت اسکی و آفتاب گرفتن بسیار مناسب است. این جزیره برای شب اقامتگاهی ندارد و دارای رستوران های متعددی با غذاهای تایلندی می باشد.در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 حتما از این جزیره دیدن کنید.

 

 

 

آبشار اروند پاتایا که در پارك ملي نامتوك اراوان پاتايا واقع شده است يكي از دیدنی ترین آبشارهاي تايلند می باشد.اين منطقه چشم اندازهايي از كوهستان را دارد چرا كه  اطرافش مزارع سر سبزي قرار گرفته اند.آب شفاف اين آبشار از بالاي سنگ هاي آهكي زرد رنگ به داخل استخرهاي سبزي مي ريزد و منظره اي وجد آور را برای گردشگران تور تایلند به وجود مي آورد. این مکان جزو تفریحات پاتایا هم محسوب می شود چون بیشتر مردم تایلند و گردشگران تور تایلند 94 برای استراحت و تفریح به این مکان می آیند و فضاهایی برای استراحت احتصاص داده شده است. در این آبشار آبهای زلالش چشم های گردشگران زیادی را به خود در تور لحظه آخری تایلند خیره کرده است .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پاتایا در تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 30 آبان 1394
.

سواحل معروف در تایلند

ساحل پاتونگ ( Patong) به ساحل ديوانه كننده و گلچين شده معروف می باشد که در طول روز در ساحل ،جت اسكي ، پاراگلايدر و بازيهاي آبي برای بازدیدکنندگان تور تایلند پاییز 94 مهیا است . در طول شب هم مغازه های زیبا و انواع و اقسام رستورانها با تنوع انتخاب براي هر سليقه ای فراهم است. این ساحل جزو بهترین دیدنی های پوکت در تور تایلند 94 محسوب می شود.این ساحل که در پانزده کیلومتری غرب شهر پوکت واقع شده، جزء پیشرفته‌ترین ساحل جزیره است. مهمترین خیابان این ساحل به نام تاویوُنگ (Thaweewong) که با تابلوی به پاتونگ خوش آمدید (Welcome To Patong)، مشخص شده، بسیار دیدنی و قابل مقایسه با خیابان واکینگ استریت پاتایاست.

 

 

 

معروفترين و بهترين ساحل نزديک بانکوک ساحل ها هین مي باشد که به عنوان يکي از تفرجگاههاي معروف و به عنوان محلي براي تفريحات و تعطيلات اخر هفته مردم و همچنين به عنوان محلي براي بازنشستگان مي باشد که داراي ويلاها و اماکن تفريحي متعددي مي باشد.اين ساحل معروف روز به روز در حال گسترش و توسعه بوده و انواع هتلها اماکن تفريحي رستوران و اماکن ديگر تفريحي با استانداردهاي روز دنيا در حال ساخت و گسترش مي باشد. اين محل علاوه بر اهالي بومي براي گردشگران خارجي تور تایلند پاییز 94 نيز محل بسيار شناخته شده اي مي باشد و به عنوان یکی از تفریحگاه های بانکوک تایلند طرفداران زیادی دارد.بازدید از این ساحل را در تور تایلند از دست ندهید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: سواحل معروف در تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 14 شهريور 1394
.

هتل سنترا گرند سامویی تایلند 5 ستاره دارای اتاق های یک تخته ، دو تخته ، سه تخته و دولوکس میباشد .  امکانات رفاهی هتل سنترا گرند سامویی تایلند شامل رستوران و بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری ، سالن بازی، بوفه و صبحانه ، محل نگهداری کودکان،  آرایشگاه و سالن زیبایی میباشد. همچنین هتل سنترا گرند سامویی تایلند برای علاقه مندان در تور تایلند به ورزش نیز امکاناتی نظیر استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، اتاق بخار ، سالن بدنسازی ف ماساژ ، زمین تنیس ، میز پینگ پنگ و ورزشهای آبی را فراهم آورده است.  دیگر امکانات اتاق های هتل سنترا گرند ساموییتایلند 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن،  مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق , صندوق امانات، بالکن، دستگاه Dvd Player و رادیو میباشد.اقامت در این هتل در تور تایلند مهر 94 سرشار از آرامش می باشد.

 

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

 

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنترا گرند سامویی تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 14 شهريور 1394
.

شهربازی دریم ورلد خارج از شهر واقع شده و به بخش  های دریم ورلد پلازا ، باغ رویایی سرزمین خیالی و سرزمین ماجرا تقسیم شده است. پلازا در بخش ورودی این شهربازی قرار دارد فروشگاهها و ساختمانهای رنگارنگ با اشکال مختلف را در همه جای آن میتوان دید و خلاصه جایی شبیه به دیزنی لند آمریکاست. باغ رویایی علاوه بر طبیعت سرسبز و زیبا ، دریاچه بزرگی نیز دارد. سرزمین خیالی نیز طرح هایی از قصه های جن و پری و سرگرمی های متنوع دارد.شهر بازی دریم ورلد با انواع بازی ها و سرگرمی های بسیار،یکی از مکان های تفریحی دیدنی تور تایلند تابستان 94  است که لحظات شادی را برای کودکان و مسافران تور تایلند مرداد 94 فراهم می کند.

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

نمایی از شهربازی دریم ورلد

 

قایق سواری شهربازی دریم ورلد

قایق سواری شهربازی دریم ورلد

 

محوطه شهر یخی شهربازی دریم ورلد

محوطه شهر یخی شهربازی دریم ورلد



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: شهر بازی رویایی بانکوک تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

مرکز خرید اونیو در پاتایای تایلند یک مرکز خرید در فضای باز است که در اطرافش رستوران ، سینما، باشگاه بولینگ قابل مشاهده است . طراحی کاملا متفاوت این مرکز خرید از مراکز خرید دیگر می تواند یک گزینه جایگزین برای بازدید کنندگان تور تایلند مرداد 94 که به دنبال لذت بردن از شیوه زندگی غیر پر سر و صدا در پاتایا هستند , باشد.یکی دیگر از چیزهایی که باعث شده است که  خیابان پاتایا توسعه داده شود وجود این بازار است چون مردم و مسافرین تور تایلند تیر 94 علاوه بر اینکه به این بازار می آیند از مکان های اطراف این بازار هم دیدن می کنند.در این فروشگاه مجهز یک پارکینگ کوچک برای وسیله نقیله فراهم شده است تا با خیال راحت از امکانات این بازار لذت ببرند.

 

مرکز خرید اونیو در پاتایا

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید اونیو در پاتایا تایلند , مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.


در تور تایلند نوروز 94 از این مکان دیدن کنید.مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند در ژانویه 2009 در زمینی به مساحت 200000 متر مربع در 7 طبقه گشایش یافت .این مرکز خرید دارای 313 مغازه بوده و به دلیل ویژگی رو به ساحل بودن خود همیشه در بین گردشگران تور تایلند و مردم محلی محبوب بوده است و آن ها برای خرید لباس های بین المللی مارک دار، رستوران ها غذاخوری های مختلف و همچنین سرگرمی های گوناگون مثل سینما، بولینگ و پارک کودکان به آنجا می روند.در  تور تایلند 94 در این بازار مارک های معروف بین المللی مثل کلوین کلین،  اسپریت و ... به فروش می رسد و 10 تلویزیون LCD در دو طبقه بالا وجود دارد. این مرکز خرید دارای پارکینگی رایگان به ظرفیت 2000 خودرو می باشد.در تور تایلند 94 اين مرکز خريد از يک سمت به جاده دوم و از يک سمت به جاده ساحلي راه دارد.


 مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند
مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

 

 مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

 مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , دیدنی های معروف تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 18 اسفند 1393
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی